2016-10-04 08:15Pressmeddelande

Tapetnyheter från Duro: Spira

Spira: 367-04 Vinbärsblad Blå	Spira: 367-04 Vinbärsblad Blå

Behovet av att ta in naturen i våra hem är större än någonsin och naturen har något att erbjuda de allra flesta. Årstidernas växlingar, kärleken till naturen och modern geometri har inspirerat oss till vår tapetkollektion Spira. Med kollektionen visar vi vår tolkning av den skandinaviska floran i en renare form.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira