2016-03-23 08:48Pressmeddelande

Tapetnyheter från Duro: Rand&Kulör

359-04 Strand Blå	359-04 Strand Blå

Klassisk, modern, glad eller busig? Beige eller marin? Vilken rand är du?

I Duros kollektion Rand & Kulör kan du hitta precis den rand som passar dig och ditt hem. Ränder är något som ligger många varmt om hjärtat, och därför har vi samlat våra mest omtyckta ränder i en kollektion och även lagt till en ny rand. Många ränder har dessutom fått uppdaterade och nya färger. Tapetsera dina ränder från golv till tak eller varför inte på tvären?

I kollektionen finns även två ytmönstrade tapeter, Linne och Sten. Dessa tapeter tillför en mer ombonad känsla till rummet  och de finns i många finstämda skandinaviska kulörer. Beroende på färg passar Sten och Linne allt ifrån fondvägg till helrum, för att du ska få många spännande kombinationer att välja på. Möjligheterna är oändliga med Rand & Kulör!

Rand&Kulör innehåller 35 ränder och 23 ytmönstrade tapeter, och bland de finns det allt ifrån lite djärvare fondränder, klassiska och moderna ränder till subtila ytor.