2016-11-15 07:30Nyheter

Växer så det knakar på väggarna!

363-02 Midsommar Multi/Svart363-02 Midsommar Multi/Svart

Midsommar är ett kraftfullt och kul blommönster som tar plats i ditt hem. Sju sorters blommor ur den svenska floran, som växer så det knakar på väggarna! Midsommar passar det moderna- men även retroinspirerade hemmen, i mindre utrymmen eller som en fondvägg. Våga låt de naivistiska blommorna ta plats och skapa en livfull sommaräng året om i ditt hem.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira