2017-01-24 07:15Nyheter

Skapa klassisk lantlig stil med Bella

366-04 Bella Blå	366-04 Bella Blå

Tapeten Bella är en blommig modern klassiker som inger lugn året om. Dess natursköna blomslingor låter dig ta in naturen i ditt hem. Mönstret är inspirerat av blåblommigt porslin och påminner om toile, fast på svenskt vis. Vi har månat om att bevara mönstrets handtecknade uttryck. Bella passar i hemmets alla rum och skapar en avkopplande lantlig look och finns i blå, grå, beige och silver.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira