2016-11-29 07:30Nyheter

Skandinavisk minimalism

368-01 Harry Vit/Silver	368-01 Harry Vit/Silver

Nu har vår tidigare älskade ruta Rut fått sig en uppföljare och det har uppstått en kärlekshistoria under det minimalistiska temat. Harry är ett modernt geometriskt mönster med vibbar från 50-talets senare del, och han är både kraftfull och diskret i sin skandinaviska enkelhet. Tapeten inger med sin lugna färgskala i grått, beige och silver ett elegant och modernt uttryck för ditt hem.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira