2016-11-08 07:40Nyheter

Skandinavisk art decó

364-03 Elsa Grå364-03 Elsa Grå

Elsas inspiration är hämtad från det extravaganta 20-talet men är omgjord till en mer skandinavisk tolkning. Elsa är en tapet med känsla av art déco som passar i hemmets alla rum, med en klassisk skandinavisk färgpalett. Du kan skapa en modern och minimalistisk känsla där rummet trots det omfamnas av mönstrets organiska och naturliga former.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira