2017-03-28 07:20Nyheter

Duros designchef berättar om Spira

Duros designchef Maria Bryngemark Duros designchef Maria Bryngemark

Följ när Duros designchef Maria Bryngemark berättar om Spira. – Med kollektionen visar vi vår tolkning av den skandinaviska floran fast i en renare form. Behovet av att ta in naturen är större än någonsin och den har något att erbjuda de allra flesta. Årstidernas växlingar, kärlek till naturen och modern geometri har inspirerat oss till vår senaste tapetkollektion Spira.

Duros designchef Maria Bryngemark berättar om kollektionen Spira

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira