2019-06-27 12:27Nyheter

Duro tipsar: Populära tapeter för barnrum

398-02 Blomsteräng grå398-02 Blomsteräng grå

Till våra små ska det gärna vara något litet och sött mönster, eller kanske något lekfullt som passar deras personlighet?

Vi har ett stort sortiment av tapeter för dig som söker barntapeter av hög kvalitet. Alla våra tapeter tillverkas för att hålla länge, vilket innebär att den färg vi använder inte bleknar i solen utan fortsätter hålla sig fin år efter år. Självklart är våra tapeter miljövänliga, något som många värderar lite extra högt när det kommer till tapeter.

Vi visar här populära tapeter som vi tycker passar extra bra i barnrum, men som självklart passar lika bra hos den som har barnasinnet kvar.  Alla våra tapeter är dessutom avtorkningsbara, vilket kan vara väldigt behändigt, både för stora och små "barn".