2017-01-11 07:15Nyheter

Drömmig och romantisk vårinspiration

361-02 Malin Beige	361-02 Malin Beige

Behovet av att ta in naturen i våra hem är större än någonsin och naturen har något att erbjuda de allra flesta. Tapeten Malin flörtar med det klassiska romantiska uttrycket med dess sirliga och skandinaviska form. Tapeten ger rummet en lugn och fridfull atmosfär med känsla av barndomssomrar och sommarängar. Malin finns i flera kraftfulla och harmoniska färger. Låt ditt hem Spira!

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

Ämnen: Spira