2019-06-26 13:37Nyheter

Designstudion tipsar: Sensommar & lansering

Gammalsvenska QuickUpGammalsvenska QuickUp

Vi vill behålla sommaren ett litet tag till! Vi plockar fram filtar och lyktor och myser på balkongen eller på uteplatsen. Eller så plockar vi in sensommaren med tapeter i nyanser av rosa, rött och gult eller varma nyanser av grått och beige.

Om ni har fått ny energi under semestern och känner att ni vill göra om hemma, kommer här några tips på tapeter från vår nya kollektion. I slutet av augusti lanserar vi vår nya Gammalsvenska kollektion. Den här gången på QuickUp. Vi har letat i våra arkiv på Duro och på Länsmuseet I Gävle efter tapetfragment som vi sedan återskapat. Hoppas ni blir inspirerade!

695-01 Högstatorpet Gul

695-01 Högstatorpet gul