2019-04-30 11:53Nyheter

Designstudion tipsar: Fira våren!

Vem vill inte ge sig hän och fira våren?! I Japan kallas körsbärsblomningens tid Sakura och är en tid för fest och förälskelse men också eftertanke. För den går ju så fort förbi den där underbara våren!

Det är omöjligt att hinna med och ta in allt det vackra och här hos oss i det karga Skandinavien kanske alltihop fryser inne med grytlappsstora snöflingor och hagel. Därför är det ju tur att vi är ett tapetälskande folk för på så vis kan vi fira våren hela året genom att tapetsera i våriga toner och mönster! Vi har valt tapeten Körsbär från kollektionen Natur. Mixa med rustika plädar, rotting och en gosig kudde och fira Sakura hela året!

Körsbär Vit/Rosa 379-01

Körsbär Beige 379-02

Körsbär Grön379-03

Körsbär Grön 379-03

Här hittar du alla våra tapeter!