2016-11-01 11:06Bloggpost

Fixa stilen med Spira!

366-04 Bella Blå	366-04 Bella Blå

Behovet av att ta in naturen i våra hem är större än någonsin och naturen har något att erbjuda de allra flesta. I den här boken hjälper vi dig att fixa stilen i hemmet med hjälp av vår senaste kollektion Spira som andas natur. Få tips om vilka mönstertyper och färger som passar till olika rum, matchande tapeter, lite om tankar vid val av inredning och mycket mer.

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!